Wednesday, December 20, 2006

ناصر عبداللهي خواننده‌ و آهنگساز موسیقی پاپ درگذشت




ناصر عبداللهي خواننده‌ و آهنگساز، ظهر امروز ـ 29 آذر ماه ـ در سن 37 سالگي به ديار باقي شتافت.
به گزارش خبرنگار هنري ايسنا، عبداللهي كه در نخستين روزهاي آذر ماه در كما بسر مي‌برد، امروز در بيمارستان شهيد هاشمي‌نژاد درگذشت.
مهدي كاشي - مدير برنامه‌هاي شادروان عبداللهي - در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، با تاييد اين خبر اظهار كرد: وي هنگام اذان ظهر فوت كرد.
به گزارش ايسنا، ناصر عبداللهي در دهم دي ماه 1349 در بندرعباس به دنيا آمد و تحصيلات خود را در بندرعباس گذراند و فعاليت‌هاي هنري خود را از سال‌هاي نوجواني در صدا و سيما و حوزه هنري سازمان تبليغات اسلامي و امو تربيتي استان هرمزگان آغاز كرد.
از استاد او مي‌توان به برادر بزرگش محمد طيب عبداللهي، رضا روضه خوان و احمد تهدي از اساتيد موسيقي جنوب اشاره كرد. او سال 1375 از بندر عباس به تهران آمد.
وي با خوانندن ترانه‌اي به نام « ناصريا » به شهرت مردم دست يافت و از جمله آلبوم‌هاي او مي‌توان به آلبومهای دوستت دارم ، بوی شرجی و هوای حوا اشاره كرد.
اين هنرمند فقيد هم‌چنين ترانه‌هايي را درباره ائمه اطهار اجرا كرده كه از معروف‌ترين آن‌ها مي توان به "يا فاطمه بنت نبي" اشاره كرد.
ناصر عبدالهي بامداد سوم آذر ماه در بيمارستان خليج فارس بندرعباس به دليل مشكل كليوي و از كار افتادن كليه‌ بستري شد و سپس به كما رفت و بعد از چند روز به بيمارستان شهيد محمدي بندرعباس منتقل و در بخش ICU اين بيمارستان بستري شد و هفته‌ي گذشته به بيمارستان شهيد هاشمي‌نژادتهران منتقل شد.

وبلاگ ایران موزیک درگذشت زودهنگام این هنرمند مردمی را به تمامی هنردوستان بخصوص اهالی موسیقی پاپ تسلیت عرض مینماید

مراسم تشییع پیکر این زنده یاد روز یکشنبه از مقابل تالار وحدت واقع در پل حافظ برگزار میگردد
روحش شاد و یادش گرامی باد




نماهنگ یا فاطمه یا بنت نبی با صدای ناصر عبدالهی

قطعه ناصریا با صدای ناصر عبدالهی


محمدعلي بهمني ـ شاعر ـ درگذشت ناصر عبداللهي را تسليت گفت
اين شاعر در پي درگذشت ناصر عبداللهي درباره‌ي فعاليت هنري اين خواننده و آهنگساز با توجه به اين كه او در موسيقي پاپ روش تقليدي نداشت به خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران گفت: شناخت او روي شعر خوب بود و اين واقعيتي است كه بايد به آن اعتراف كرد.
بهمني با بيان اين كه او شعر را خوب مي‌شناخت خاطرنشان كرد: او انساني بود كه موسيقي را خوب مي‌شناخت، صداي خوبي داشت و حيف شد، مي‌توانست اين صدا رساتر بماند؛ اما دريغ!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home