Sunday, November 26, 2006

وضعيت عمومي "ناصرعبداللهي" رضايت بخش نيست



در پي كما رفتن ناصرعبداللهي خواننده‌ي ايراني، دكتر معالج وي وضعيت عمومي وي را رضايت بخش ‌ندانست.
اين پزشك معالج در گفت‌وگويي با خبرنگار هنري ايسنا گفت: ناصر عبدالهي بامداد سوم آذر ماه در بيمارستان خليج فارس بندرعباس به دليل مشكل كليوي و از كار افتادن كليه‌ بستري شد.
عبدالهي هم اكنون در كما و در Icu به سر مي‌برد و وضعيت كلي وي نيز آن چنان رضايت بخش نيست و متاسفانه هر دو كليه اين خواننده از كار افتاده است.
لازم به ذكر است عبدالهي صبح امروز ـ شنبه ـ به بيمارستان شهيد محمدي بندرعباس منتقل و در بخش IcU اين بيمارستان بستري شده است.
ناصر عبدالهي خواننده‌ي ترانه معروف "ناصريا" و ترانه‌هاي همچون هواي حوا، عاشق بودم، حكمت، بي همتا و ... است.

خبرهای تکمیلی :
رئيس تيم پزشکي ناصر عبدالهي: استفاده بيمار از مواد مخدر مورد تاييد نيست

رييس تيم پزشكي ناصر عبدالهي گفت: در بدو ورود عبدالهي به بيمارستان شهيد محمدي بندرعباس فشار خون وي پايين بود كه هم‌‏اكنون در وضعيت عادي است، اما هنوز از تنفس مصنوعي استفاده مي‌‏شود و همچنان كليه‌‏ها از كار افتاده است.
حميدرضا سامي‌‏مقدم" در جمع خبرنگاران با بيان اينكه هنوز علت اوليه بحران جسمي اين هنرمند را نمي‌‏دانيم، افزود: براي مشكل به وجود آمده, علت‌‏هاي زيادي قابل گفتن است, اما به دليل سن كم بيمار اميدواريم كه كليه‌‏ها دوباره فعاليت خود را آغاز كنند. اين متخصص كليه با اشاره به اينكه ناصر عبدالهي مشكل انعقاد خون دارد, تصريح كرد: ممكن است وضعيت نابسامان پيش آمده براي وي به دليل فشارهاي عضلاني باشد, همچنين پس از بررسي‌‏ها مشخص شد كه ضرباتي نيز به زانوها وارد شده است. سامي‌‏مقدم با اشاره به گونه‌‏هاي خراشيده عبدالهي كه ممكن است ناشي از بر هم خوردن تعادل جسمي وي باشد, تاكيد كرد: بيمار هم‌‏اكنون ورم مغزي شديد دارد، اما از لحاظ ريوي مشكل كمتري دارد كه به وسيله تنفس مصنوعي كنترل مي‌‏شود. وي با اشاره به وضعيت نامناسب اين خواننده پاپ كشورمان, گفت: با شرايط موجود, نمي‌‏توان بيمار را به مركز درماني ديگر انتقال داد و نياز به مراقبت‌‏هاي ويژه پزشكي دارد. رئيس تيم پزشكي ناصر عبدالهي با اشاره به اينكه موارد مطرح شده مبني بر استفاده بيمار از مواد مخدر و ... مورد تاييد پزشكان متخصص نيست, تاكيد كرد: هر كاري از دستمان برآيد براي بهبود وضعيت اين هنرمند انجام خواهيم داد

آخرین خبررسیده
روزنا: به دنبال بروز بيماري كليوي براي ناصر عبداللهي (خواننده مشهور پاپ) از صبح روز جمعه، اين خواننده همچنان در وضعيت كما به سر مي‌برد.
عبداللهي صبح جمعه به دنبال ناراحتي كليوي به بيمارستان «خليج‌فارس» بندرعباس منتقل شد كه به دليل مهيا نبودن امكانات لازم در اين بيمارستان، ساعاتي بعد به بيمارستان مجهز «شهيدمحمدي» اين شهر منتقل شد. دكتر حميدرضا سامي‌مقام، پزشك معالج عبداللهي، در اين باره گفت: «عبداللهي در حالي از بيمارستان ديگري به بيمارستان ما منتقل شد كه كليه‌هايش از كار افتاده بود و در حالت كما قرار داشت.»
سامي‌مقام در مورد اقدامات صورت گرفته براي بهبود اين خواننده اضافه كرد: «ما همان ابتدا مجبور شديم او را به صورت اورژانس دياليز كنيم. هم‌اكنون (ظهر شنبه) از نظر فشار خون بهتر شده، ولي وضعيت كليه‌هاي او خطرناك است.» او همچنين گفت كه در سي‌تي‌اسكن انجام گرفته از سر ناصر عبداللهي ورم مغزي ديده شده است. اين خواننده در حالي به كما فرو رفته كه واحد مركزي خبر در پايگاه اينترنتي خود اعلام كرده بود كبودي‌هاي نامتقارني روي گونه، لگن سمت راست و زانوي چپ او ديده شده است. پزشك معالج عبداللهي در اين باره گفت: «من در جريان ضرب و جرح احتمالي ناصر عبداللهي نيستم و اطلاعي در اين خصوص ندارم.»
ناصر عبداللهي متولد 1349 بندرعباس است. از جمله آثار اين خواننده و آهنگساز مي‌توان به «عشق است»، «دوستت دارم»، «بوي شرجي» و «بي‌همتا» اشاره كرد. عبداللهي اولين بار با خواندن ترانه‌اي به نام «ناصريا» مطرح شد.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home