Monday, May 11, 2009

زکي شمس آبادي براي پرسپوليس مي خواند

آلبوم قرمزته 2 منتشر مي شود
مؤسسه فرهنگي هنري پيغام سحر با همکاري مسئولين امور فرهنگي و کانون هواداران باشگاه پرسپوليس آلبوم قرمزته 2 را منتشر مي کند . به گزارش روابط عمومي مؤسسه پيغام سحر اين آلبوم با آهنگسازي ، تنظيم و خوانندگي جواد زکي شمس آبادي و براساس ترانه هايي الهام گرفته از شعارهاي حماسي هواداران باشگاه پرسپوليس توليد و عرضه خواهد شد .
زکي شمس آبادي هدف از انتشار اين آلبوم را الگوسازي سالم و تصحيح فرهنگ هواداري در ايران خواند و افزود : متأسفانه عده اي افراد در پوشش هواداران و بعضاً ليدر جو سالم ورزشگاهها را آلوده کرده اند به همين علت در آلبوم قرمزته 2 سعي داشته ايم تا شعارها و عباراتي به کار گيريم تا هوادار فهيم فوتبال در طول زمان مسابقه به سالم ترين و ساده ترين شکل ممکن به حمايت از تيم مورد علاقه خود پرداخته و از توهين و بي احترامي به تيم حريف ، مسئولين و داور مسابقه اجتناب کند . اين آلبوم همزمان با آغاز ليگ نهم فوتبال در دسترس علاقمندان قرار خواهد گرفت .
مؤسسه پيغام سحر پيش از اين علاوه بر انتشار دهها عنوان آلبوم در زمينه فعاليتهاي ورزشي نيز آلبومهاي ايران من (به بهانه حضور تيم ملي فوتبال در جام جهاني 98 فرانسه) قرمزته با صداي قاسم افشار و پسراي آبي و استقلال را منتشر ساخته است .


روابط عمومي
مؤسسه فرهنگي هنري
پيغام سحر

0 Comments:

Post a Comment

<< Home