Tuesday, August 12, 2008

دلجويي مشاور هنري رئيس جمهور از گروه موسيقي دبو

جواد شمقدري مشاور هنري رئيس جمهور با ارسال نامه‌اي خطاب به مدير هنري و تكخوان گروه دبو، كميل مصطفي بن داوود از ناهماهنگي در اجراي موسيقي اين گروه هنري مسلمان اندونزيايي دلجويي كرد.

به گزارش گروه دريافت خبر ايسنا در اين نامه آمده است: برگزار نشدن كنسرت گروه "دبو" در زمان مقرر، رويداد گوناگون و نادري بود كه با هيچ بياني نمي‌توان آن را توجيه يا تبيين كرد. اين اتفاق با عهد و پيمان اسلامي و روح ميهمان‌نوازي و ميهمان دوستي مردم ايران همسو و همخوان نيست.
كساني كه عزت، عظمت و اقتدار جمهوري اسلامي ايران و انقلاب اسلامي را برنمي‌تابند، قادر به تحمل حضور يك يك گروه مؤمن و هنرمند همانند گروه شما نبودند و آنچه را كه در اين ارتباط به وقوع پيوست، قابل قبول نمي‌دانيم و آن را به هيچ وجه تأييد نمي‌كنيم.
با اغتنام فرصت، تقاضا دارم به لطافت روح هنرمندانه و منش بزرگوارانه خود، اين حادثه را فراموش نماييد و مراتب تكريم و احترام اينجانب، جوانان و هنر دوستان ايراني را به همه اعضاي گروه "دبو" ابلاغ نماييد.
جناب آقاي دكتر احمدي‌نژاد رييس‌جمهور محترم، با وجود فشردگي برنامه‌هايشان،‌ با اختصاص وقت ملاقات به جناب عالي و همراهان موافقت كردند تا از اين طريق پيام مهر، محبت و دوستي خود و ملت مسلمان ايران را به هنرمندان و همه مردم خوب و عزيز اندونزي ابلاغ نمايند. اطمينان دارم كه جناب عالي حامل صادق و ابلاغ كننده اين پيام ارزشمند خواهيد بود.
اميدوارم در فرصت متناسب،‌ مردم ايران شاهد اجراي خوب و زيباي برنامه‌هاي متنوع شما در سرزمين خود باشند.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home