Wednesday, September 04, 2002

ورود به صفحه آلبوم ايليا آلبوم ايليا با آهنگسازي ‚ خوانندگي و تنظيم ايليا منفرد بزودي منتشر ميشود
در اين آلبوم كه به سبك فلامنكو اجرا شده است قطعات بي تو نمي خوام ‚ گل اركيده ( براي كودكان مبتلا به بيماريهاي خاص ) ‚ آقا جون ‚ دلتنگي هاي گيتار من ‚ هزار تا قصه ‚ آخرين نامه از غربت ( تقديم به ايرانيان خارج از كشور ) ‚ سايه بون ‚ مادر ( تقديم به مادران كه بهار زندگاني ما هستند ) ‚ بي تو بسر نمي شود ( تقديم به پدران كه پناه دلتنگي ها هستند ) و مرغ دريايي اجرا شده است ترانه سرايي اين آهنگها نيز از خود ايليا مي باشد
اين آلبوم توسط موسسه فرهنگي هنري پيغام سحر كه تا كنون آلبومهاي مطرحي از خوانندگان مختلف را ارائه داده است تهيه و بزودي منتشر خواهد شد

................................................

●گروههای موسيقی زنان به کارهای تکراری و بازخوانی ترانه های قديمی روی آورده اند
جهارمين جشنواره موسيقی بانوان( گل ياس) با يک دقيقه سکوت به احترام "فرهاد"، خواننده فقيد موسيقی پاپ به کار خود پايان داد. در قسمتهايی از بيانيه ا ين جشنواره آمده است:
متاسفانه شرايط مطلوب و زمينه های مساعد و هموار برای فعاليت موسيقايی بانوان کشور به ويژه هنرمندان شهرستانی وجود ندارد و اين معضل موجب شده است که استعدادهای سرشار بانوان نهفته مانده يا به صورت ناقص و کم رمق به هدر رود.
اين بيانيه می افزايد:شرايط خاص موجود باعث شده تا بيشتر گروههای موسيقی بانوان به کارهای تکراری و بازخوانی ترانه ها و قطعات قديمی موسيقی محلی و سنتی روی بياورند. اين مساله به آفت و نقطه ضعفی برای موسيقی بانوان مبدل شده است. گفتنی است جشنواره گل ياس هر سال در روزهای هفته زن از سوی وزارت ارشاد برگزار می شود.
به نقل از سايت زنان ايران

0 Comments:

Post a Comment

<< Home